Janina Bengtsson

Janina är 36 år och kommer från Bålsta. Hon är diplomerad hippolog och även svensk ridlärare level 2 men som just nu även studerar till level 3 och hoppdomare. Janina har tidigare arbetat på Östermalms ridskola och som ämneslärare på Realgymnasiets hästinriktade program. Janina är ansvarig för driften av ridskolan och hon har flera egna hästar på anläggningen som hon tävlar i hoppning. Janina har lektioner på tisdagar och torsdagar.

Maria Danielsson

Maria är 35 år och diplomerad hippolog samt svensk ridlärare level 2. Hon har tidigare arbetat på Ågesta Ridskola och liksom Janina varit ämneslärare på Realgymnasiets hästinriktade program. Maria har tävlat en del hoppning men säger inte nej till att rida ett dressyrpass. Maria har lektioner Måndagar, onsdagar och fredagar.

Vendela Håkansson

Vendela är 19 år och började som elev på ridskolan under 2014. Under ht-21 började hon jobba helger i stallet, och jobbar sedan sommaren -23 heltid, med stallet, hästarna samt lektioner. Vendela är utbildad ridledare och hästskötare, och hon har lektioner på tisdagar, onsdagar och lördagar. På bilden ser ni Vendela med hennes egen häst Harry som hon tränar och tävlar både i hoppning och dressyr med, han står på ridskolan.

Erica Wikström

Erica är 35 år och en flitig elev som ridit på ridskolan i många år. Erica har tävlat lätt klass både i dressyr och hoppning. Hon är utbildad ridledare. Erica har lektioner idag för mindre barn varannan lördag, hon hoppar även in som vikarie vid behov.

Magnus Hagman

Magnus arbetar i stallet och sköter stall, ridhus, hagar och hästar. Magnus jobbar veckodagar (mån-fre). Han har tidigare erfarenhet från större inackorderingsstall.